2013. június 21., péntek

keresztbe - kasul

Tehát kell a keresztedzés, oké. Menni fog, no para.




Azt mondja a Györgyi,  hogy azért kell más edzés is a futás mellé*, hogy nehogy kiégj, hogy mindig csak futsz. Na jó, nem teljesen ezt mondja. Utánaolvastam a dolognak, és tényleg kell, mert kell, hogy más legyen a mozgásforma, kell a testednek (más izmok) és kell a lelkednek (más célok). Én ugyan vitatkozom azzal, mert ne mondják már meg, hoyg nekem mi kell, az én testem és az én lelkem nem kíván több mozgást, mondták tegnap.

Csak hát nem hagy békén a dolog, mert az is a céljaim között volt (46 a- lájkolták a céljaim? ah, akkor muszáj), hogy hetente egyszer valamit tornázom is vagy úszom vagy lapozgatok egy könyvben, vagy valami egyéb mozgás és ez azért mostanában elmaradt, szóval, ugorjunk neki.

Kézenfekvő megoldás, hogy ha már kaptam dvd-ket, akkor kezdjek magammal velük valamit, legyen a norbi.** Értem én, hogy PéntekEnikő, de megnéztem néhány műsorát, hogy úgy mondjam, nem várható el tőlem, hogy hasizomgyakorlat közben a bal kezemmel még súlyzózzak, miközben a jobb lábam belső combizmait külön edzem, egyáltalán, hol vannak ezek az izmok, talán valami sok pénzért vásárolt külső merevlemezen, mert itt bennem nem. Majd megnézem a lájt vörzsönt, állítólag az elvégezhető.

Szóval, a norbi. Borzalmas, nem részletezem. Én most a kickbox I-et csináltam, jóindulatú hármas alát kaptam, 70 %-os teljesítménnyel. Dőlt a víz rólam, de ez már lassan minden bejegyzésemben benne lesz, már csak copy-past-olom. A végére, mint egy jobb erotikus filmnél, ledobáltam magamról a ruhát, bugyiban- melltartóban nyomtam, és nagyon hálás vagyok, hogy senki nem balettozott nálunk és nincs falat beborító tükör.

Az a helyzet, hogy a futásnál is rossz látni az árnyékom, az árnyékom ugyanis semmivel sem vékonyabb, mint én, ráadásul ő is fene lassan kocorászik, de valahogy mégis úgy érzem, hoyg egyben vagyok, egy a testem, egy a lelkem, hogy olyan összeszedettebben egy.  Most meg... irgalom. Ha balra dőltem, baloldalt gyűrődtem, ha jobbra, akkor jobbra, váratlan helyekről derült ki, hogy ott is háj van / ott sem izom van. Végigcsináltam. Reggel 8-kor. A mai fürdőkádba ereszkedés szava a mászás.

Nagyon ajánlom norbikának, hogy ez beváljon, mert ha ettől nem megy jobban a futás, akkor Fitch Ratings énemet elővéve kapcsolatunkat egy éjszakás kalanddá minősítem le. Na jó, megelégszem, ha kilók mennek le, hagyom magam korrumpálni.

(estére futást tervezem még)


*figyelitek: mellé...

** vö.:nemecsek


10 megjegyzés :

  1. Zazi, ez kemény lehetett így egyben lenyomni. Amikor én elkezdtem a kickbox fitness-t, eleinte csak az első 20 percet tudtam megcsinálni. Hosszú hetekig csak annyit bírtam és emlékszem mennyire büszke voltam, mikor először megcsináltam az egészet végig. manapság már csak havi 1-2 alkalommal veszem elő, de a jelenlegi edzettségi szintemen is kihívás megcsinálni. Szóval, hidd el, ez hi-he-tet-le-nül kemény kihívás, büszke lehetsz magadra, hogy megcsináltad. (Amúgy az izomláz garantál! Még olyan helyen is érezni fogod, aminek a létezéséről sem tudtál.:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem bírtam, 70 %-ban ment, de úgy, hoyg annyira idegesített, hogy nekem most tempósan kéne csinálnom a gyakorlatokat, hogy volt, amikor oda sem néztem, hallottam az ütemes sikongatásokat, de nekem nem akkor jött, ergó:lassabban végeztem.amit végeztem is, lassabban.

      viszont megnyugtattál!

      Törlés
    2. Ütemes sikongatás?? ZAZI, te mire nyomod...?! Legalábbis gyanús!!!! :D
      Egyébként kevésbé lusta koromból emlékszem, hogy a kiegészítő (és titkos izmokat igénybevevő) mozgás, ha az első sokkon túl van az ember (meg a titkos izmai), kimondottan jól tud esni. A változatosság gyönyörködtet, és tényleg. Sőt, önbizalmat is ad. Meg nem utolsósorban erőt. Meg a kilókat is viszi lefelé. Szóval: SZUPER, csináld, és hajráhajráhajrá!

      Amúgy: a másik blogod képeit nézegetve: olyan opció van, hogy megrágcsálni a Zsömi fülét? :))
      Juli

      Törlés
    3. vigye a kilókat,viheti, egyet fizet,kettőt kap! :)

      este még futottam is, tán azt nem kellet volna, nem tudom, vacakolok ma.. :(

      Zsömifül rágcsálás van, létezik, egyelőre még bevezetjük a piacra a szolgáltatást, így ingyen, később (mert a jelentkezők száma akkurátusan nő) már súlyos pénzekért :DD

      Törlés
  2. Imádlak Ritám! :) Nagyon büszke vagyok Rád! Hajrá, hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj,most szenvedek és nyöszörgök kicsit,este még futottam is ... de közben meg olyan jólesik, amit mondasz, mondotok... :) köszönöm!

      Törlés
  3. Válaszok
    1. áh,még alakul csak, üzleti terv már oké, de még nem indult be, csak akar :D

      Törlés
  4. Zazi! A mai futásom olyan nehezen ment, hogy eljártam egy bokázóst... állandóan bokán rúgtam magam, és olykor bevillant, lehet, hogy egy helyben toporgok. És minden futó előzött. De végigcsináltam! Volt időm bőven filozofálni, és ha már az üzletnél járunk, képzeld az jutott eszembe, hogy igazán varrhatnál magadnak egy futós övet, vagy karpántot, amibe tudsz pakolni, minimum egy mobilt. (Ha én tudnék varrni, tuti készítenék egyet.) Nekem nagyon nehezen megy a keresztedzés, minden elismerésem, hogy végignyomtad. Csináld feltétlenül. Képzeld, én a Cindy Crawford dvdjét csinálom kb 70%-osra, amit ő 3 hónappal a szülése után forgatott (és csinál végig pöpecül). Puszi, és nagyon követlek!

    VálaszTörlés
  5. Engem kezd érdekelni ez a kickbox-dolog... :)

    VálaszTörlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)