2013. szeptember 27., péntek

sorban a rang

Merőben felesleges mozzanatként, ám érdeklődéssel átitatva éjszaka megnéztem, mely bejegyzések vonzották a legtöbb embert, meg vagyok döbbenve, hogy a rólam (a változásomról) készült fényképes poszt letaszíttatott a trónjáról, még ilyet.

A legtöbben életem első futóversenyéről, a bostoni maratonról (mind a 4km-éről) készült írást olvastátok el, mondjuk, megértem, nagyon küzdelmes izgalmas volt, ahoyg több perccel az utolsó előtti után végre én is befutottam. Ez tehát a number one.

Második helyen még mindig nem a fotóim jönnek, hanem a motivációs poszt, a két első helyen szereplő bejegyzést 1100 ember olvasta, remélem, húzták utána a cipőjüket és mentek futni.

A harmadik legolvasottabb bejegyzésért kemény csata folyt, a fényképeim csak felértek a dobogóra*, igaz, a Suhanj-os egész éjszakás futóversennyel közösen, mondjuk, ott a Fibonacci erősen bejátszott, és ugyanezért helyért még versenyben volt a 18+-os  poszt is, szegény Marcsi, ha tudná.


Mit is  mondhatnék? 
Megyek futni.


* nem szerettem volna, ha lemaradnak, most komolyan, én nyíltan és őszintén feltárom titkaim


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

szeretem, ha van visszajelzés ;)