2014. május 29., csütörtök

én már csak a Balatonra gondolok mindig, meg-megállva

Tehát akkor Ultrabalaton. Holnapután.
Nem azért nem írtam eddig róla, mert ..., hanem, mert..
Valahogy így.

Szombat reggel rajtolunk el B. aligáról*, emlékeim szerint az összes DK csapat egyszerre indul, talán 8,40-kor, esetleg nem. Mint ismeretes, én a RohaDK csapatban vagyok tag, Gergő itt megírt minden fontosat, például, hogy melyik oldalon tartsuk a Balatont.
A magam részéről ez a két szakasz az enyém:


Nem akartam dimbes - dombos vidéken futni, nem megy az még nekem, az marad a nagyoknak, így viszont éjszaka futok mindkét alkalommal, egyszer este 10, majd hajnali fél 4 körül, szerintem jó lesz. Nem lesz meleg, nem tűz a fejemre a Nap, nem lesznek körülöttem veszett sokan, mi mást kívánhatnék? Ja, a szél. Azzal az van, hoyg az első szakaszt valami két erdő között teszem meg, oda nem jut be, úgy képzelem, a másodiknál meg nem fog fújni, úgy képzelem.
Az időpontok miatt hogy úgy mondjam, nem számítok lelkes közönségre, milyen jó, hogy magányosan futok egyébként is, ugye.

A szakaszok hossza abszolválható, jó, tudom, nagy a szám, de a héten futottam egy olyat, hogy a bemelegítés után 4 x 2 km volt és azt 7, 34 min / km-rel hoztam, hát csak le tudok futni két 5-6 km-es etapot, ha meg nem, akkor belesétálok, vannak előnyei az éjszakai futásnak, nem lát senki.

Ilyen a pólónk, valószínűleg ebben futunk, de azért én viszek párat biztos, ami biztos alapon, ha a kocakólán 4-et használtam el 4 óra alatt, akkor 24 óra alatt mennyi várható? Na, annyit nem viszek.


Stresszelni nem stresszelek rajta, izgalom van bennem dögivel, de még nem tudok teljesen erre koncentrálni, mert nekem még bodzaszörpöt és eperdzsemet kell eltennem, egyik sem az a típus, amelyik megvárná, míg hazaérek.

Zoltán jön velem, végülis nem fog bringával kísérni, ellenben egész nap - egész éjjel vezet, így a legfontosabb, hogy legyen nálunk egy kis kemping gázpalack, mert hát a kávé, ugye. Enélkül sehova.
Színben tökéletesen illeszkedik, remélem, érződik, hogy adunk a részletekre.


Mi is van még? Ja, hát a lámpa.
Úgy volt, hoyg tegnap este 10 - kor főpróbát tartottunk, a férjem, a kutyánk és én kivonultunk a szokásos futóhelyemre, mert ott aztán semmi fény, rámcsatoltak minden fényforrást és kilöktek az autóból, hogy akkor futás. Baszki. Éjszaka futni nagyon cool, de azért vannak hangok, mit ne mondjak.
Két fejlámpám lesz, tudom, hoyg egy fejem van, de a másik a kezemben lesz, valahányszor visszaértem az autóhoz, kicsit szerelt valamiket a férjem, így most elég jól látok. Ez volt talán a legnagyobb félelmem, hogy nem fogok látni (még most is), eleve szemüveges vagyok, aztán meg romlott a látásom megint, meg éjszaka is lesz, ami nem a világosságról ismert, de úgy tűnik, ezzel a két lámpával olyan 6- 8 méterre látok előre, lehet hasítani a balatoni iccakában.

Péntek este a tésztaparty (én még soha nem voltam tésztaparty-n, ez lesz az Első, az azért valami, ugye? nekem a tészta nem is kell, csak az érzés, hogy én már egy ilyenen résztveszek - meg tudok mindenen hatódni és ezt nem is szeretném elveszteni) Aligán lesz, a szállás Siófokon, a rajt megint Aligán, a férjem meg Füreden vár kávéval. Aztán Gyenesdiáson meg majd futok. És Fonyódon is.

Na jó, megmondom, mi van. Én ezt az egészet nem tudom elképzelni. Persze, vannak részképeim, látom magam futni éjszaka, hogy megyek a fák közötti úton, látom, ahogy indulás előtt megölel a férjem, meg esetleg megpaskolnak a csapattagok, meg látom magam halálizzadtan, büdösen beérni a váltópontra, meg az is előttem van, hogy befutás után Keszthelyen kávét iszunk a mekiben**, meg hajnalban ugyanezt tesszük a siófoki mekiben, meg azt is látom, hoyg kiordítok valakinek, hoyg hajrá, meg egy csomó ismerőst hívok, hogy mi van, befutottak-e, minden oké?, de az egész, a nagy egész nincs meg bennem, nyilván ehhez át kell élnem az Elsőt.

És ez így van jól.


* B. Aliga, 28 éves, körözött személy

** a kávé, ugye

7 megjegyzés :

  1. Drukk-drukk Zazi!!!!! Kenesén megvárnálak, de nem arra jössz :)

    VálaszTörlés
  2. Emlékezetes Elsőt,mert ugye minden elsőnek ez kijár!

    VálaszTörlés
  3. Siófokon ne csak a mekibe menjél, a váltópontra is:) :)

    VálaszTörlés
  4. Hajrá Rita, mindent bele! Élvezd- amennyire lehet :)

    VálaszTörlés
  5. Hajrá Zazi! Irigy vagyok, de nagyon.
    M. Pálma

    VálaszTörlés
  6. Szurkolok, Zazi! Ha minden jól megy, holnap délután már mi is Füreden leszünk. Lenézek majd a vitorlás térre, hátha sikerül elkapni még valamit a verseny hangulatából.

    VálaszTörlés

szeretem, ha van visszajelzés ;)